muz@duniamaya merupakan blog utama penulis. Pada blog ini, penulis tidak menceritakan kisah hidup penulis tetapi penulis jadikan blog ini sebagai medium untuk menyampaikan maklumat, kisah teladan, kisah para nabi, hadith, mutiara kata, dan lain-lain lagi yang berbentuk ilmiah.

Terdapat juga pautan atau link kepada 3 blog penulis yang lain pada laman ini. Penulis rasa terharu dan gembira kerana penulis telah mempunyai blog yang mana padanya penulis dapat meyumbang sedikit ilmu khususnya ilmu yang berkaitan dengan agama.


Terdapat juga cabaran dan dugaan dalam membina blog muz@duniamaya ini antaranya hiasan atau gadget pada blog ini tidak sempurna apabila menggunakan Mozilla firefox yang mana gadget tersebut tidak tersusun dan terdapat ruang kosong hingga ke bawah. Tetapi apabila menggunakan internet explorer pula adalah sebaliknya yang mana gadget tersusun kemas. Oleh itu, penulis telah memaklumkan bahawa penggunaan internet explorer lebih menarik jika melayari laman blog ini pada bahagian bawah tajuk utama blog ini.

Insya-Allah, penulis akan berterusan menyampaikan maklumat dalam blog ini secara berperingkat dari masa ke semasa.

0 Comments:

Post a Comment